czwartek, 4 września 2014

Katarzyna Ś.-U.:

Serdecznie proszę o modlitwę o uwolnienie mojej rodziny od wszelkiego zła, o uzdrowienie naszych ciał i duszy. Aby Bóg uleczył nasze serca i dusze ze zranień oraz zniewoleń. Żeby zachował w dobrym zdrowiu mnie, moją córkę, mamę, tatę i Ryszarda. Aby sprawił żeby moja córka była mądrą i dobrą dziewczynką, żeby jej życie było zgodne z Bogiem, żeby poprawiła swoje zachowanie, żeby dobrze i chętnie się uczyła, żeby umiała żyć wśród innych ludzi, żeby znalazła przyjaźń i miłość, żeby była mi bliska całe życie. Również proszę o modlitwę o uzdrowienie stosunków z Ryszardem i mamą, nawrócenie Ryszarda oraz wyrwanie raz na zawsze mojego taty z nałogu alkoholowego. Aby Bóg oddalił od nas wszystko co złe, zachował nas w dobrym zdrowiu, a także o miłość, zgodę, szacunek i zdrowie dla naszej rodziny, o przemianę naszego życia rodzinnego na lepsze, o stabilizację i spokój ducha.